Monday, April 06, 2015

Les (og hør) hvordan Stephan Christiansen ble forført til det Økumeniske

camelon

Den 22. mars 2015 talte HØF (hovmodig, halvgal, økumene, freak) og katolikk Ulf ”Judas” Ekman i Jesus Church, inviterte av Stephan Christiansen. Den talen vil muligens bli kommentert senere hvis vi finner det nødvendig. Kort fortalt gikk det ut på falsk enhet (som vanlig). Føre talen forteller SC en historie fra ca 20 år siden. Hør hele historien her: www.jesuschurch.no - gå til taler.

Saken er veldig klart; SC ber en avgudsdyrker, med et annet evangelium fra Hora i Roma, legge hendene på seg å be ham gi ham alt fra Roma, Skjøgen, djevelen.

Hør hans egne ord som er slik (+/-);

Det kom en katolikk fra Italia til ham og spurte om å få be for ham. Denne representanten fra Roma sa videre:

”Jeg har et ord til dere; dere må tale mye mer i tunger før møtene deres for da skjer det mer tegn og under”

”Vi er ca 4000 som ber i tunger i tre, fire timer før møtene og da er det mye flere folk som reiser seg fra rullestoler og kaster krykkene og sånne ting”

SC: ”Så be da sa jeg!”

litt senere etter en såkalt profeti fra denne katolikken sier SC:

”alle mine bremser og alle mine fordommer og alt det jeg hadde (forsvant) … kom igjen profeter sa jeg, legg hendene på meg, velsign meg, GJØR HVA SOM HELST JEG VIL HA DET HELE!”

… litt sener

”Og jeg har tenk litt sånn enkelt jeg siden den gang; det er innholdet på flaska som er viktigst, ikke etikken”

Applaus fra forsamlingen! (da egentlig hele tiden …)

Triste greier. Vi ber for familien Christiansen og Jesus Church.

PS! Jeg trenger en tjeneste av en av dere som stadig er venn med SC. (Han har slettet og blokkert meg og andre som venn for å være uenig med invitasjonen av UE) Så jeg får ikke tagget ham i dette. Å prøve å nå ham på andre måter her fra Filippinene vil være fåfengt og dyrt. Derfor; en av dere som er stadig venn med han, vennligst tagg ham så han får se dette. Dette er dog postet på melding i Jesus Church Oslo. www.facebook.com/jesuschurch

No comments: